★ dernier épisode regardé |  | |
|
|
to infinity and beyond ✩ messages : 602 ✩ avatar : Fassbender. ✩ crédits : delreys. (avatar), sial (signature). ★ âge : 38
 | |
| simpsons. _________________  let me tell you how it happened. i wasn't looking for someone that night. no, i was never a believer. but you could fall in love at the first sight. |
|
 |
to infinity and beyond ✩ messages : 601 ✩ avatar : julie gonzalo ✩ crédits : ©me ★ âge : 29
 | |
 |
trust, faith and pixie dust ✩ messages : 1647 ✩ avatar : d. sharman ✩ crédits : Moonlight ★ âge : 32
 | |
| flash _________________  Et tournent, et tournent dans ma tête, les images du long métrage. Où tu es belle et moi la bête, et la belle n'est jamais sage |
|
 |
to infinity and beyond ✩ messages : 521 ✩ avatar : marie avgeropoulos ✩ crédits : ©me ★ âge : 29
 | |
 |
just keep swimming ✩ messages : 81 ✩ avatar : rocio camacho. ✩ crédits : margaux la boss. ★ âge : 26
 | |
| a christmas prince : the royal wedding. _________________    i kissed a boy and i liked it.
|
|
 |
to infinity and beyond ✩ messages : 601 ✩ avatar : julie gonzalo ✩ crédits : ©me ★ âge : 29
 | |
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 491 ✩ avatar : giza lagarce. ✩ crédits : avatar d'amor fati.
 | |
| the princess switch. _________________ je comprends, je comprends tellement. cela prend du temps, finalement, de rater une vie. ce n'est pas si facile. il en faut, de l’énergie.
|
|
 |
trust, faith and pixie dust ✩ messages : 1614 ✩ avatar : rachel bilson ✩ crédits : ©me ★ âge : 34
 | |
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 130 ✩ avatar : emma watson ✩ crédits : ultraviolences (avatar) ★ âge : 29
 | |
| les indestructibles 2 _________________ Life is the art of drawing without an eraser. |
|
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 179 ✩ avatar : D.J Cotrona ✩ crédits : Kane. ★ âge : 38
 | |
| Le dernier épisode de la saison 2 de Lucifer |
|
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 491 ✩ avatar : giza lagarce. ✩ crédits : avatar d'amor fati.
 | |
| harry Potter 6. _________________ je comprends, je comprends tellement. cela prend du temps, finalement, de rater une vie. ce n'est pas si facile. il en faut, de l’énergie.
|
|
 |
 | |
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 392 ✩ avatar : SVE ✩ crédits : chosen.one (kenny) ★ âge : 29
 | |
 |
trust, faith and pixie dust ✩ messages : 1614 ✩ avatar : rachel bilson ✩ crédits : ©me ★ âge : 34
 | |
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 457 ✩ avatar : a. biersack ✩ crédits : smkvoodoo ★ âge : 28
 | |
| suicide squad (et c'était bien nul ) |
|
 |
to infinity and beyond ✩ messages : 521 ✩ avatar : marie avgeropoulos ✩ crédits : ©me ★ âge : 29
 | |
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 150 ✩ avatar : penelope cruz ✩ crédits : hoodwink (avatar) ★ âge : 45
 | |
| modern family _________________  live life fot the moment because everything else is uncertain. |
|
 |
trust, faith and pixie dust ✩ messages : 1220 ✩ avatar : lindsey morgan ✩ crédits : ©me ★ âge : 25
 | |
 |
 | |
| la petite sirène. _________________ je comprends, je comprends tellement. cela prend du temps, finalement, de rater une vie. ce n'est pas si facile. il en faut, de l’énergie.
|
|
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 249 ✩ avatar : don benjamin. ✩ crédits : self. ★ âge : 26
 | |
| baby. _________________ ~ ~ i just want to drink tequila with my friends. i'm so defeated, i just want this shit to end. |
|
 |
to infinity and beyond ✩ messages : 551 ✩ avatar : priyanka chopra. ✩ crédits : delreys. ★ âge : 31
 | |
 |
trust, faith and pixie dust ✩ messages : 1304 ✩ avatar : aly michalka ✩ crédits : ©me ★ âge : 28
 | |
 |
 | |
| Harry Potter. _________________ je comprends, je comprends tellement. cela prend du temps, finalement, de rater une vie. ce n'est pas si facile. il en faut, de l’énergie.
|
|
 |
dream is a wish your heart makes ✩ messages : 457 ✩ avatar : a. biersack ✩ crédits : smkvoodoo ★ âge : 28
 | |
 |
 | |
| battle. _________________ je comprends, je comprends tellement. cela prend du temps, finalement, de rater une vie. ce n'est pas si facile. il en faut, de l’énergie.
|
|
 |
| |
 |
★ dernier épisode regardé
|
|